life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Wednesday, October 27, 2010

maaf dan minta ampun sangat...

rasa mcm mengikut perasaan...
dimana ianya agak malampaui batas...
walaupun ianya hanya mesej yg mudah dan ringkas..
tapi amat sakit perasaan bila membaca bukan....??
ampun w****....
sarah x berniat pun nk ckp mcm 2....
sikit pun xde niat nk ckp mcm 2...
rasa tekanan yg melonjak-lonjak dalam kepala otak...
dada..hati hingga sakitnya jantung bila berdegup...
dimana semuanya bersimpul jadi satu...
tanpa dapat fikir apa-apa saat ayat 2 terluah!
sungguh...sarah x tahan...
penat mengharungi dugaan dan bermacam ujian..
selama hampir 20 tahun hidup kat muka bumi yang indah...
anugerah ALLAH...
walaupun kehidupan x seindah yang dibayang dan diharapkan...
namun...itulah kenyataan!
itulah hidup yang sedang saya lalui...
walaupun bagi sesetengah hamba ALLAH rasa...
yang kehidupan saya tidak lah seteruk hamba-hamba ALLAH yang lain..
kadang-kadang rasa nk putus asa je..
tahun 2010~
btol2 menguji tahap kesabaran dan kecekalan sarah hidup selama ini...
selalu mengharapkan keajaiban...
bila...??dimana...??entah!
aku sendiri x tahu...
apa yang ada dalam kepala sekarang..
hanyalah pemikiran kosong..
nanges...nanges la sarah....
semampu yg bole...
kalau nanges bole buat kau rasa tenang..
teruskan...walaupun air mata mengalir tanpa henti...
ianya takkan mampu mengubah apa-apa...
kalau sudah ditakdirkan...
kehidupan kau memang begini...
hanya kecekalan...kesabaran...
yang boleh buat kau bertahan..
walau satu ketika dulu susah nk mengalir air mata...
tapi sekarang...??senang nyer! hati aku sedih...
mungkin ni balasan dosa-dosa yang lepas barang kali...??
aku masih mahu hidup seperti yang lain...
ada suatu ketika..
aku rasa aku hipokrit dan bermuka-muka..
terhadap diri sendiri...
berpura-pura HAPPY....
ya! memang aku happy...
ada juga perkara yang membuat aku happy...
walaupun dalam situasi sekarang yang amat membebankan...
runsing! risau! itulah perasaan aku tika ini...
adakah aku mampu menghadapi ujian...
yang bakal datang dalam kehidupan aku selepas ini....??
aku takut! aku tidak sekuat yang aku sangka...
ada juga aku rasa tewas dengan keadaan diri sendiri..
astagfirullah....
aku x patot ade perasaan sebegini rupa...
sesungguhnya...
ALLAH xkan menguji hamba-hambanya melebihi tahap kemampuan hamba nya itu!
mungkin ada hikmah disebalik semuanya berlaku...
walau kita sendiri x tahu apa hikmah yang DIA berikan pada kita...
kuat kan pemikiran..diri..dan hati anda sarah!

Tuesday, October 26, 2010

him!

my face look like shit! damn it~ whatever....(^_^)








saya x tahu kenapa dia suka pakai baju hitam!
pakai la baju kale lain *abang*...baru besh!
dia kata dia "G"...hehe..sory! terkutuk...haha...n then harus pakai baju hitam...baru x nmpk pelik..uh! latest date kami pergi ALOR STAR MALL...
i found one white shirt n totally addicted to that! and suggest to him...
and a few days ago...dia da beli...
yes! at last..ehhh...shirt 2 V neck...ade org kata V neck looks like gay type...
ouh~ go to hell la sape yg ckp mcm 2...yg penting..i like it~
adalah org yg ckp mcm 2...ex-my bestie frens in da world...but now...hate her!
ouhhh..soryyy...*TERTAIP*...
x saba utk date akan dtg b'coz...he'll wear that white shirt....dia kata...untuk kamu...haha..TERHARU~


p/s: blog aku b4 this tema merah..but now...da tukar...blue...hihi...da la...out dulu..nk mandi..nk g keje..arini bgon awal...pasal tdo awal smlm...oishhhh...kantoi sudeh aku post entri x mndy agy...sory u guys! haha...

Thursday, October 14, 2010

sedih...sangat sedih....

sedih la rakan-rakan...

politeknik telah me'reject' aku nk smbung diploma...

huhuhu...

tapi aku da buat rayuan...

harap sangat dapat...

nak abis blaja cepat2...

heart broken nie...

ni je yg mampu aku post skrg....

pape pun still ade rase hepy coz date ngan andy smlm!

wee~

and arini aku baru je smpy dari kedah...

ade hal perlu di bereskan....

esok keje...

back to normal life again...

buhsan!

aku nk blaja....

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. =(

Sunday, October 10, 2010

damn worried!

weyhhh...

sangat takut menanti jam 2 esok...

nk cek result poli...

4 further diploma in quantity survey...

im really really hope yg aku dpt..

amin~~

ya allah....

risaunyer...

aku cek kat e-rayuan...

x dpt 4 sesi disember.....

just now....

padahal kat web 2 ckp bley cek 11-10-10...

selepas jam 2 ptg...

bagi pemohonan bulan ogos...

tapi ade ckp cek kat e-rayuan..

harap semua tadi 2 hanyalah satu kesilapan...

niat aku nk stdy btol2 tgah berkobar-kobar skrg....

penantian yg agak menyeksakan....

doakan aku ye semua!...

insyaallah.....(^_^)

Tuesday, October 5, 2010

sory lah....

ne tau...
da x ckp...
slalu ckp nk tdo...
ne tau tdo lmbt...
bkn sengaje ckp cm2...
da x tau...
kn da x pasal2 kne marah...
emmmm....
terasa nihhhhhhh.....
sory laaaa....
=(

ouh! perlukan anda!

hell...
aku x suke keadaan aku skrg..
sangat tidak menyukai situasi ini...
waktu malam...
x tahan...
terpaksa bertahan jugak...
lmbt g nak 27 oct 2010 nie yer!
aku nk mengadu bnyk2 kat dia...
biar dia faham keadaan aku..
dan bg aku yg terbaik agar aku dpt mengatasi situasi dgn jayanyer...
uh...benci tol lah!
perlukah aku cerita semuanyer kat entri-entri yg aku pos??
perlu!
kerana ape..??
kerane aku rase lebih lege...
yeah!
pape pun...
anda mampu sharifah sue sarah syed fadzil..
kerana selama ini anda mampu mengatasinyer...
walau org lain x dpt merasainyer...
yosh!
anda boleh!
yakin boleh!
pasti boleh!
huhuhuhu...

p/s: 11 oct 2010...takut laaaa u guys...result stdy kat poli kuar da time 2...hope aku dpt sgt...mmg sblum nie aku xnk...tp skrg aku btol2 mengharapkn dapat smbung dip...aku nak abis blaja cepat2...doakan aku yer?? amin~ =)