happy graduation darling ~

***************************

cerita satu

even kua sekejap jep, tp besh dpt jumpe...


saya tahu saya gemuk,perlu diet agy..sekian !


dapat bear baru..name dy jojo..hmm nmpk nye bobo da ade geng,hope depa x gado berebut nk tido ngan sarah...hahaha


cerita dua




sumpah, macam peguam mahkamah syariah da andy teja nieh !
boleh ke jadi mcm tue ? =_="

mama andy...dan agy snap picha...heaven segan tahap gaban ~ hahaha



bear aku kecik jep...bear dy besa ne buley lawan...
1st time dlm idup bg bear kat org..dah tue laki lak tue...
*marah kat sarah sila pukul bear tue ye darling !*
 (^_^)


just family dy...hye pak cik awi hye adik hudah ! :)

last note : 
aku keje kul 12 midnite neh..
hell, kene balun bape bnyk nescafe lak weyh..?
please suggest kan ?
haha
ok da la, aku nk out dah..
nk g tgok wayang ngan nonie ...
( nk kenal nonie, klik name tue,link ke fb dy)
hehehe...
chalo bete !
ummuaahh ummuaaahhh~


***************************

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...