bila ianya bermulaaaa...oh oh !

*************************************
yeaaa pepagi buta nie time family or,
sesetengah member2 gue sdang nyenyak tido...
gue ngah pusing cari info gi mana mau laku-in gue punye CPP...
lebih tepat, pre-proposal, or thesis ?
whatever it is, im stuck in my room already ! *sigh
mate aku dah berbintang-ber'stars da...
cmne ek nk start buat thesis nie ?
nak guna perkataan ape ek memule ?
tak kan nak gune....
"once upon a time......"
ha ha ha
ok merapu !
back to our main topik....
tajuk CPP aku adalah pasal saliran..
lebih tepat lagi LONGKANG...
nampak mudah kan..??
alahhhh longkang...pejadah nak kaji ntah ?
amboiiiiii senang korang cakap kan ?
ce try buat tgok....
huh huh huh bebanyak kali (T_T)

-oh my lovely mood, please please come to me baby-

daa laa nk present ari senin nie...
ianya menentukan hidup dan mati aku...
ceh ! ayat siket nk power jep kan ?
i dont want to repeat the presentation with different topic !
boleh cacat otak aku gini doe...


bla bla bla...
malas aku nk membebel atau lebih kasar nye lagi aku malas nak menaip !
jom tido...
ouhhhh...im flyinggggg ~ 
=)

taipan bawah-bawah :
 CPP ape erk ? aku lupe doe ! adakah cadangan projek penyelidikan?
ah ! mati taa layan....
skype-ing with my lovely teja tadi...osemmm
saya rindu awak lah ! heeeeeee

************************************* 

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...