life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Friday, July 20, 2012

harus ku tempuh !

hype ! :)

esok da start puasa...cepat sungguh masa berlalu...
semester 6 pun da minggu kedua..
mcm banyak je dugaan dalam semester nie...
duduk uma tok pah skrg...
dah tak dok uma sewa...
mcm2 la dok sini...
serabut sana serabut sini..
cepat lah abis study..
keje kat negeri org pun bagus !
aku sentiasa dalam keadaan dilema...
nak cakap pun serba payah segala hal..
dok uma sendiri ingat kan nak senang....
bertambah payah ade lah ! benci betul aku !
nie la dikatakan di telan mati emak, di luah mati bapa !
grrrrr...menanges bnyk kali pun takde guna...

harap2 lah dok uma sendiri agy sng study nty...
aku kne fokus btol2 lah dlm kelas..
selama nie 50% je otak dlm klas 50% agy ntah ke mana...
he he he *aku berangan lah time klas kot?*


hmm cerita lain ?
lelaki nie ego..
jangan harap aku nak cari dah !
seminggu, sebulan kamu tak cari,
selama tu jugak la aku tak cari..
mati tak amik tau ! malas malas malas !

sentiasa nak bagi saket aty org...
betul lah ckp manusia...
sendirian lebih baik kan ?

dah ! malas aku nak membebel...
buat saket otak je !

perkara-perkara lain :

1) baru aku tau bubu tue rupenye "boy"..dy da dpt kawan..name mini...HAHA
2)telinga berdegung / berdesing dah berapa hari tak ilang2...tekanan ! rasa mcm nak pergi jumpe psikiatri jep...sumpah tekanan jiwa mcm nie...bnyk cara dah buat tak ilang...mental dah aku rase ! :'(
3)ikut hati aku nak buang je mesin basuh kat umah tok pah nie..sumpah menyeksakan ! basuh baju guna tgn lah lagi senang ! tgu aku bnyk duit beli baru...hmmmmm




















No comments:

Post a Comment