back 2 normal...

huhu...
da start keje balik setelah cuti panjang untuk beraya...
waaaaaaaaa..bosan!
arini da ari ke-2 aku keje balik...arini jugak...madam x dtg...sangat la hepy kami kami semua...(p/s: yi peng...saya and ismail jep!)so, arini keje lebe kurang memain jep...main masak-masak....
x la main tapi mmg masak btol2...ok??hahaha...
n then....cerite mase raye...??
raye 1st je kat umah....raye lain dok berjalan...sampai la balik kl....
hehehehe....jup...aku upload picha's bagi u all tgok yeah??

ok....nie baju raye bg tahun 2010 ye geng's..??let me explain...
xde baju yang buat bg raye kali ini...
beli jep...2 pun jubahhhh...
huhuhu...ayu la konon-konon nye posing cmnie...hihihihi...

this one plak ade la walid merangkap ayah saya ye!
sangat tinggi bukan...??
ape hal aku kecik...??
waaaaaaaa...isk3...
sedih!
nie pulak ade la raye ke-2...
da start jalan da...
bukan g raye....
kui3...
g padang besar jep kot..??
agak buhsan sebenarnyer....
sebab da bnyk kali pergi kot weyh??
n gmbr kat ats nie ade lah kat tmpt ostrich....
drop kejap time otw balik dari padang besar...
tok wan ku yang agak kacak!
haha...
n nie semua adelah sepupu-sepapat saya lol!

gmbr nie masih kat lokasi yang same seperti gmbr di atas...
ini adalah tok pah kesayangan saya...
n anak nye yang selame nie saya kol dia ibu...
cantik kan dyorg nie...??
muka pun same jep...
kate anak ngan mak kan...??
tok pah yang cun!
senyum la sikit tok pahhhh....
aishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


n da last one....
pada raye ke-6...
latest date ngan ANDY TEJA....
dia datang kl...
so...
dpt la jumpe setelah lame x ketemu deyh!
hehhhhhh...
tp kejap je...
x lame...
agak sadis lol!
xpe..
at least jumpe kan...??
huhuhu....

2 aje story arini...
da~

p/s: actually nak upload bnyk g gmbr raye...tp tenet slow bengong....benci tol aku hai!

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...