aku tak boleh hidup xde kau "E"...segalanye tentang kau!!

aku rase mcm aku x boleh idup xde kau "E"...
da 3 minggu aku kehilangan kau...
aku nak kau balik...
aku nak menjalani kehidupan dengan adenyer ko "E"...
baru aku rasa kehidupan aku sempurna..
walaupun ianya x sempurna seperti yang org lain fikirkan...
tentang kau...dan aku...
kita mmg ditakdirkan bersama...
tapi kita sendiri tak pasti berapa lama hubungan kita nie akan berterusan...
berlanjutan...berpanjangan...
tapi yang pasti...
aku rase sangat bahagia dengan adanya kau disisi aku....
walaupun kita boleh dikatakan jarang berjumpa...
aku sentiasa mengingati kau...
bila agaknya kita akan menyambung perhubungan kita...??
aku amat merindui dikau "E"...
sungguh!
kau sentiasa di kotak fikiran aku....
bila aku mula merasakan kesan nye sejak akhir-akhir nie....
aku cinta kau "E"...
memang aku x menafikan perasaan aku...
aku harap kau faham...
dan orang yg merampas kau dari aku...
aku harap dia dpt kembalikan kau kpd aku...
tolonglah....
aku amat-amat memerlukan kau....
bagi menyempurna serta menyerikan kehidupan aku...
seperti yang lain-lain...

p/s: aku sayang "E" aku sangat2! mmg aku x akan mampu memiliki nye tanpa bantuan org lain! namun...MR.A aku masih bertakhta di hati...

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...