ouh! perlukan anda!

hell...
aku x suke keadaan aku skrg..
sangat tidak menyukai situasi ini...
waktu malam...
x tahan...
terpaksa bertahan jugak...
lmbt g nak 27 oct 2010 nie yer!
aku nk mengadu bnyk2 kat dia...
biar dia faham keadaan aku..
dan bg aku yg terbaik agar aku dpt mengatasi situasi dgn jayanyer...
uh...benci tol lah!
perlukah aku cerita semuanyer kat entri-entri yg aku pos??
perlu!
kerana ape..??
kerane aku rase lebih lege...
yeah!
pape pun...
anda mampu sharifah sue sarah syed fadzil..
kerana selama ini anda mampu mengatasinyer...
walau org lain x dpt merasainyer...
yosh!
anda boleh!
yakin boleh!
pasti boleh!
huhuhuhu...

p/s: 11 oct 2010...takut laaaa u guys...result stdy kat poli kuar da time 2...hope aku dpt sgt...mmg sblum nie aku xnk...tp skrg aku btol2 mengharapkn dapat smbung dip...aku nak abis blaja cepat2...doakan aku yer?? amin~ =)

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...