K.E.C.E.W.A

officially, im very dissapointed..
its fucking sick !
guess what ?
aku dapat offer study dari politeknik..
btw, syukur alhamdulillah dpt study..
but, agak sad sedikit b'coz course tue laa...
diploma kejuruteraan mekanikal...
tempoh pengajian 3 tahun beb !
mati gua nk ngadap study gitu..
bukan nya ape..
aku da ade sijil politeknik...
aku nye harapan nk dapat integrasi di poli selama setahun,
as high as the 7th sky u noe ??
xkan aku nk repeat balik ??
rugi mase...
org lain da abis dip, aku baru nk buat dip ?
wadahel....
xpala..
im gonna try it...
pray 4 me yeahhh??
heee~

hati ku rase seperti ini..
juz for the time being...







No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...