im P.A.R.A.N.O.I.D !

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

yeahhhh...
lately, i keep think -ve...
x tawu la kenapa...
tapi bile pikir balik...
buang tabiat ke ape...??
eh ! tapi aku paranoid bersebab...bukan saje -saje...
dan korang cari la definisi paranoid tue...
ntah laa...
im not perfect...
tapi, ade manusia tue buat aku rase sakit hati...
sangat sangat sakit hati...
and and, kalau la hamba Allah tue ade depan mate...
mau je aku bunuh dia...
" kenapa la ade istilah membunuh satu kesalahan ? "
demnnnn
bulan puasa nie kena la bersabar sikit...
even kesalahan manusia tue buat x brape nk besar ..
tp ianya btol2 buat aku marah !!!
* coz bg aku ianya besar *
pedih nya jantung....
tercalar nya hati...
luka nya limpa...
rosak nya paru-paru....
* ok, aku merepek je bab yg satu nie*
bila fikir buat aku nye otak da jd cam spongebob....
sama ada kau sengaja atau tak,
aku x nak maafkan kau !! * dendam *
apa yg aku nk g tawu skunk, org tue close ngan aku...
hmmmmmm



btw, baru lepas apply poli for intake december nie !
cepat la blaja...
aku nk g jauh2...
hope, berjaya kali nie...aminnnnn
dan skunk tgah hiburkan hati bace blog org...
siyesly, kelakar...

p/s : aku and cik anna nya kuih raya ada gak la org order...
* cip coklat & suci dlm debu *
even x banyak tp lepas lah utk duit raya..
geh geh geh


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...