life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Monday, August 29, 2011

woahhhh...cepat nya ??

*************************************

pantas nye masa berlalu...
tup tup esok dah nk raya..
cepat btol masa berpuasa sebulan dah nak berlalu pergi...
rasa mcm baru semalam or 2 or 3 hari lepas je start pose...kan ?
rasa raya tahun nie mcm x brape nk besh je bg aku....
lagi sekali x dpt beraya dgn mama...
patot nye adik nak raya sini..
tp x jadi plak...
hurmmmm =(
and and baju raya x brape nak perfect...
uhukkkk
tapi aku tetap bersyukur...
pasal masih dpt merasa suasana hari raya yg meriah..
kita nie keluarga besar la jugak...
buka pose semalam n arini gler syok ouh!
makan melantak x hengat dunia semua org..
sedap sangat sangat menu dia...
maybe ramai kot ?
tue yg rasa seronok makan...

aligator sejenis buaya,
haiwan yg ganas lagi merbahaya,
esok dah nak raya,
salah dan silap kira burn la ya ??

"SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN"

nota bawah-bawah :
saya x marah dan saya x suka marah...
tapi jangan lah buat aya marah...
sesungguh nya saya kecil hati sikit..sikit je lah..oke ?

No comments:

Post a Comment