life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Tuesday, November 22, 2011

i hate u till death !

**********************************

sumpah !
aku benci kau sampai mati...
benci gila !!!!!
aku ingat semua nya dah berubah...
ternyata aku silap...
im totally wrong....
nak nanges weyh rasa...
upset gila....
tak pernah aku benci org sampai tahap macam nie....
peduli lah org nak kata apa...
i dont care at all !
yang penting,
aku benci dengan kau perempuan....
aku serik nak buat baik dah...
kau talam dua muka dengan aku...
aku talam bermuka-muka ganda dengan kau...
*apa aku merepek?*
kau susah jangan harap aku nak tolong...
kau tak tolong aku ?
ada aku kisah ?
aku buat baik dengan org yg baik dengan aku je...
kau ingat kau sorang je boleh berjaya ?
even aku sakit aku mampu la weyh kalau aku berusaha...
ALLAH tue Maha Adil tau...
kau kena ingat....
aku tak kacau kau,kau jangan lah cari pasal dengan aku...bodoh !
malam nie aku nak mimpi aku musnah dan lenyek kan ko ngan steamroll bangang....hell ~




p/s :
aku demam campak da dekat 3 mgu...heaven isnt it ?
masuk wad dekat 10 ari...bapak buhsan kene kuarantin !
semalam even x baik pown stil sempat hang out ngan frens tmpt keje...
ilang buhsan n sangap x kua uma bpe lame doe !
and yg paling penting....
 aku dapat sambung diploma...
alhamdulillah...
and and dpt dekat POLIMAS gak...syukur...
dekat ngan tok pah....
jimat sikit perbelanjaan ! 
weeeee :)




**********************************


No comments:

Post a Comment