saya benci awak encik batuk !

*****************************

da kul 2.30 am....
and and why i cant sleep...??
aku nk tido neyh !
please please do something 4 me supaya aku boleh tido...
padahal kul 8 pagi nti da nak kne g poli....
adoiiiii
dak lain sume dah msuk alam mimpi dah nie...
kul 6 da nk kena mgon....
mcm mane nak buat ye...
ade sesape boleh tlg nyanyi kn lagu tak..??
- ini hanya permintaan bodoh -

ok...
resepi terbaik untuk tido...


1) landing atas tilam amek pose terbaik mengikut keselesaan anda
2) kalau ade bear or bantal peluk lagi memudahkan resepi ini
3) pandang siling even gelap tak nampak apa-apa
4) mulakan imaginasi atau lebih mudah dgn kata lain,berangan
5) agak-agak dah ngantuk tue pejam kan je la mate

ZzZzZzzZZzzzZzzzzzZz

p/s : just ignore this post...
sebab aku melalut je pepagi buta nie....
batuk !
 saya sangat sangat benci awak tau ?
 u make me cant sleep at night..
demmit !

(T_T)

*****************************

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...