life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Sunday, January 1, 2012

2012...here we come !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

pejam celik pejam celik da setahun masa berlalu...
sekejap je da msuk 2012...
aku pasti semua pasti ada azam masing2 bukan...??
tak ketinggalan juga untuk diri aku...
*cewahh ayat aku tangkap leleh*
pom pom pom bunyi  bunga api kat kawasan umaa sewa aku neyh..
bingit ugak laa..
sape laa yg kaya sgt tue...
ha ha ha
pape pown, aku nak mengucap kan,
HAPPY NEW YEAR utk korang semua...
semoga hari baru ini,
akan membuat kan aku lebih matang dalam kehidupan aku..
aminnnnn
and and, semoga kehidupan pada tahun ini lebih baik dari tahun 2011..
la la la la la
chill yeaahhh everyone ! =)

harap segala perkara yang sedih serta duka luka pada tahun 2011 berlalu pergi !



p/s : aku makan malam nasi ayam,tak smpy dua jam, da lapar balik..
order plak burger,burger daging..special lak tuh !
perot apakah perot aku ini..??
*sigh*

-mengapa kedah tak amek cuti tahun baru ?!-

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments:

Post a Comment