life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Tuesday, January 10, 2012

fikir dulu !

****************************

bak kate pepatah...
terlajak perahu boleh di undur..
terlajak kata..??

mulut manusia nie kadang-kadang mmg mcm sengal ubi kan ?

suka-suki je nak cakap kat org mcm tue la mcm nie laa..

ingt manusia tak de hati tak de perasaan ke ?

walaupun satu patah perkataan, kalau menyakitkan hati,

yes ! u're successfully to make a person frustrated...

korang !

kalau nak cakap sila la berfikir dahulu..

jgn ckp main ikut sedap mulut je...

kalau penat ke ade masalah ke,

please laa, 

dont make others getting hurt...got it ?

hell~

p/s :
 pehal la gugel n yahoo takde mende alah yang aku cari,
pasal industri pembinaan nie ? !!
aku nak siap kan asemen nie cepat-cepat laa sengal !
urhhhh im stress already !
shitty !

****************************

No comments:

Post a Comment