life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Friday, January 6, 2012

tak nampak maksud nya...???

**************************************

entri kali nie merupakan kisah seorang warganegara dari china....
okey,aku mengakui beliau agak hebat lols !
gambar-gambar di bawah merupakan hasil kreativiti beliau...
bukan gambar hantu tapi ianya mmg manusia ye !
selain itu,beliau juga digelar sebagai lelaki halimunan...
yeaaa itu lah liu bolin !

*tepuk tangan siket*

kalau korang teror cuba cari dia dlm gambar-gambar nie...









penyamaran yang perfect bukan ?
bak kate P.Ramlee dlm nujum pak belalang,
kalau tak nampak makna nya pendek umur lah..

-eh,btol ke taa eyh? aku lupe ! he he he-

agak-agak korang pengarah malaysia,
boleh tiru aksi nie dlm filem-filem seram mereka tak..??

-merapu jer-

kalau nak tawu dengan lebe lanjut pasal apek nie,
 kowang gugel-gugel je la erk ?
=)

p/s : Allah kurnia kan semua manusia otak dan pemikiran yang baik..
gunakan ke arah kebaikkan...
walaupun orang negara luar suka buat perkara pelik-pelik tapi mengagumkan,
tak salah kan kita mencuba..??
*yang positif je la ye*
jangan asyik tahu nak menjaga tepi kain org lain je ok !
kadang-kadang mereka mungkin pakai seluar...
ha ha ha


**************************************

1 comment: