perlu kah ?

eeeiii benci lah !
tak sukaaaaaa
saya tak sengaja...
then rase bersalah lak skrg...

haaa...iktibar nye ?
sebelum buat sesuatu pikir dulu ok !
kan dah kena...
peduli lah !
benda dah jadi kan...??
macam aku kisah sgt....

moral value kat sini, jgn dok asyik ber'fesbuking sgt lah !
mendatangkan masalah di kemudian hari...

*sape yang ajar aku sign up fesbuk erk? totally forgot !*

huhuhuhu....
maaf sangat-sangat ye encik ?
saya tak bermaksud apa-apa pun...
touching nie tau !

=(


taipan jari :


1 -  kene block dah kot fesbuk aku....? huh !  majok laaaa :'(
2 - puas pakai baju kurung ade merah2 at last tak present plak CPP siang tadi...bru nk bersemangat !
3 - tengok yg lain present bnyk kne re-do, reject, soalan maut yg panel tnye..maut ke erk soalan tue ? boleh laa..tetibe lak aku rase cuak nk present esok...cis ! 

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...