tanda tanya ?

why im so sad tonite...?
i just cant stop crying...
hilarious statement, isnt it..?

ok,stop ckp org putih !
im totally malay girl..ha ha ha ( gelak terpaksa kah ? )

tacing mlm-mlm nie syg !
suddenly nanges dekat sejam and tersedu-sedan...
dan aku pon tak pasti knp perlu nanges ?
saje-saje nk buang air mate...
dah lame tak buat aktiviti nie !
sekali-sekala apa salah nya kan kan ?
baik utk mencuci mate....
pergh ! ( ade bakat jadi novelis tak? mimpi ! )

even though arini ade laa wiken yg taa brape nk buhsan...
hang-out wif gurlfren...
having movie and mc'D...krusher over n over again...
totally im addicted to KEPSI krusher already...damn for that !
bab mengabiskan duit no.1 kau kan ? ( kate kat diri sendiri ! )
shopink for two...blouses? ( pasal tgah offer kan price dy ! )
kopak duit seyh ! cis !

you touched my heart you touch my soul,
you changed my life and all my goals..

lalalalala

you have been the one,
you have been the one for me....

lalalala

*tengah nyanyi lagu james blunt, sedih ! * ( abaikan ! )

perasaan skrg ? sedih..and lapar ! last makan kul 3 ptg kot...?

aktiviti esok ? bbq kat air terjun bersama rakan sekelas ...

owsemmmm

cuti dua ari yg di isi tanpa pembaziran ! heeeeee

persoalan sekarang...mengapa aku sedih ? mengapa ?

 mengapakah kau wahai hati...apakah yang tidak kena ?

tuan mu sungguh merana nie tawu ?

dah, puas aku membebel....macam ade org nak bace kan ?

esok gerak kul 8 pagi...awal nye ! taa dpt lah aku tgok kartun !

-aku sedar aku hampir 22 tahun...agak tua dan sakit kenyataan itu -

harap dapat mimpi terindah and make me smile for the whole day tomorow..

morning !

nota ujung-ujung :

1st of all, sorry sebab entry saya yang panjang and membosankan...
tp korang still bace smpai bawah kan ? thanx for dat ! =P
second, im miss him sooo much and its HURT ! : (
tak nak rindu dah lepas nie...tacing sungguh nie auw !




No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...