life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Saturday, May 26, 2012

"kacau-bilau"

yeaaa finally cuti jugak pada arini (jumaat)...
lepas almost 2 weeks keje...
aku post entri nie dah msuk ari sabtu ye geng! hek hek

keje biase2 jep bagi mengisi mase cuti ...
tgal sebulan lebih dr skrg...
btw, aku dpt interview SPA keje kerajaan..
bagi juruteknik ukur bahan !
ohsemmm isnt it ?
tapi yg sadis nya kat putrajaya...
aku dok alor setar...adoyaiiii...
nak menapak plak ke sana !
haishhhh~
tawu nak pgel aku kemaskini dulu aku nye butiran peribadi...
da dekat 2 tahun...mane nak expect doe !

pape pun, saya bersyukur walaupun ianya hanya temuduga !
hope berjaya...aminnnn...sape tak nak keje kerajaan oiiii

rase sekarang nie kacau sungguh jiwa aku..
banyak btol komitmen nak kne tanggung...
parah betul kehidupan mcm nie...

the conclusion, misi kehidupan masa hadapan, nak hidup senang...
tak nak kaya...cukup lah dengan hidup senang..hehhhh =_="

cepat lah habis diploma...cepat lah habis belajar !


taipan bawah-bawah :

keje mcm ni mmg la ade shift...
naseb la shift pukul berapa...
selagi tak sampai umah kul 11 malam lebih2 sikit...
selagi tu  la tok pah tak tido...
aisey men !
cucu kesayangan rupenye aku nie...he he he
aku baru pas pekene "lempeng" cicah kari ikan..
dengan teh o panas bersama bapak gua doe !
korang mampu..? aku masak sniri kot !
gila kau terangkat...kene plak baru lepas hujan...sejuk...
maveles ! semoga ketemu lagi..chalo bete..daa~

No comments:

Post a Comment