luahan hati :(

ouhhhh...
sungguh sadis rasanya apabila ada komitmen ,di mana sume kena tanggung sendiri...rasa nak berhenti belajar pula tiba2..even tgal satu semester saja lagi...

berat sungguh tanggungjwab neyh ! (T_T)

kalau ptptn tak masuk penuh next sem terpaksa laa ulang-alik dari alor star ke jitra then ke alor star balik even ianya bakal memenatkan aku doe !

sewa rumah bil api air mcm mana kannnn...?

i've to be independent girl for next 6 months !

then terpaksa keje part time la jwb nye...

yosh ! berusaha sharifah sue sarah... *ayat penyedap hati*

aminnnn....hopefully everything go through smoothly...

sesungguhnya saya sangat susah hati tika ini..

merana sungguh jiwa ku ! :(

and im very very pretty sure ptptn tak masuk full coz dah pinjam wang ujrah b4 masuk 1st sem..hehhhh...tanggung sniri kannnn

sorry sebab sudi bace entri luahan hati aku yg bosan..
blog aku kan...suka hati lah !  : )

taipan jari2 bawahan :
baru balik keje....seminggu shift malam..
keje malam tak rase penat...hari nie cuti...
kenapa lah gaji tak masuk agy...??
lari bajet aku doe ! rasa nak menanges nieeeeeee

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...