keluhan berat ku

ingat aku tunggul kayu ke buat mcm tue...?
saket jiwa btol kalau dok layan perasaan...
setiap ari makan ati...
dah laa tak say sorry ke ape kan ?
takde perasaan btol....
org tgah susah hati bertambah susah hati mcm nie tau !

senak pewot nape ntah dari pagi semalam..
makan pain killer da overdose aku rase..
menyaketkan pale aku agy ade laa...
nanges kat tempat keje...buat malu jep !
nanges senak pewot + nanges saket hati..heaven isnt it ?
first time ever selame yg aku pnah keje,
aku tido kt tmpt keje...
kejap jep laa....sejam kot..??
hue hue hue..tak tahan doe !
nape erh ngan pewot saye kawan-kawan ?
okey, nevermind !

dah dua minggu tak amik mr.E saye..
kene cuba bertahan nie...
sebab appoinment ngan doc da tunda ujung bulan 7...
kira2 stok tak cukup...huwarghhhh saket sangat ! :(
malang nye naseb saya...
tak baik mengeluh sarah
hurmm whatever ~

start sem agy sebulan...
agak2 cukup ta duit nak bayar semua...??
yuran...broadband 2 bulan...
my beloved sheapy agy 2 bulan ugak...
bulan nie dua-dua di atas dah msuk 3 bulan...
ouhhh serabut siot ! sumpah tekanan...


buat mr.A...saya off fon dua-dua...
facebook pown deactivated...
saya tak marah pown okey...
kamu mesti sangat gembira tanpa gangguan dari saya...
dah lah mungkir janji...tgu lame tak sampai jugak...
malu kat fesbuk kalau letak gmbr kita dua org...huh !
tacing gler...sungguh rase tak dihargai sarah skrg...
time diperlukan manjang tak ade..
pendam sorang2 lagi bgus sume masalah...
eh, aku ade masalah ke ? huhu

but, im still loving you like before mr.A...
aku memang mengade-ngade...so what ??!!
dia bace ke entri yg aku post nie? pedulikan !
tak nak ade gangguan...penat layan karenah kamu...
senang...tak payah contact sesape...
on pun takde sape nak msg or kol aku...sadissss jep rase !
jimat ugak kedit aku kan kannnnn
pape cari la aku kt umaa tok pah ye kengkawan ? heeeee

nak tido laa...nti kul 3pm kene masuk keje balik...
penat...saket lagi...taknak keje boleh tak..??
selamat malam... HAHA

p/s : tengah berfikir untuk decide samada nak g ke tak intebiu kt putrajaya next week...
kewangan mcm tak mengizinkannnnn :'(

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...