fakta saya ?

kalau takut dilambung ombak jgn berumah di tepi pantai....

ok, aku merapu je !
manusia ni kan...nak kita hormat dia je...
dia tak hormat kita pulak...
tak kira la tua dari kita sekali pun kan ?
hormat hak milik semua orang lah !
kamu tak layan saya, saya tak layan and tak bercakap dgn kamu..
fair and square isnt it ?
siket pun tak berkesan tau ! heeeeeeee

okey, fakta satu :
pointer sem lima saya lulus...oh yeaaa terharu dgn diri sniri !
maseh lepas target...hue hue hue :)

fakta dua :
interview juruteknik ukur bahan saya dah pergi...
hurmm buley laa..soso...
and and interbiu for pembantu tadbir i cant attend for it...
jauhhhhhhh....huhuhuhuu

fakta tiga :
dah bagi resign letter....huhu...
tak sabar nak msuk study blek...
daftar 11 july nty....nak abes cepat2...

fakta empat :
trilogi terakhir bagi novel bagaikan puteri dah keluar rupanya!
SUNAN MUSAFIR...tgu aku beli kau okey !
tak sabar nak lepas rendu dgn Laksamana Sunan...he he



































okey, enough for tonite ! daaaa

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...