hanya seketika...







hanya 3 ari jer dpt jumpaaaaa...ok la 2...uhuk ~ 2 pun pasal dia kena g poli anta practical report...sempat gak la jenjalan...g sawah padi...amek2 gambar...ngedate kat City Plaza di Alor Star...prosperity n khurafat yerrr... emmmm...cerita pasal khurafat nie kan, ok la muvie dy...xde la seram mane...terkejut bnyk laa...tp xde la smpy aku nk jerit2 segala bagai 2 en en en ? x bnyk yg di lakukan pasal 1 ari andy teja g poli...n then, on 23 jan '10, kwn dy dtg umah...juz buat spageti bolognaise...(aku x tahu sedap ke x...? but, aku rase cam ok laa)
risau gak x cukup pasal aku ne tau bajet masak untuk ramai2 nie...yg penting lebe dr 10 org...nasib mencukupi...(andy kate pasal depa sume da mkn before mai umah 2...if x, abes kot ? ntah2 x cukup...wawawawa)

mlm semalam dy da balik melaka daaa....naik bus kul 9...huhuhu...sedihhhh...x tau bile  bole jumpe...( nk sentimental sekejap je pun korang nih! )time lunch buat ayam bakarrrr...ikut recipe kak ana...tp rase lain laaa...agy sedappp kot...???( puji diri sniri lol! ) yummy2...hahaha....btw, andy teja ! u da chubby lol ! diet lah! haizzzzzz

emmm...cerita lain plakkk...ikan kembung tak ada di pasar kot? nelayan x dpt ikan peveret aku 2...haizzzz....x besh lol mkn nasik tanpa ikan itu???waaaaa 


dah itu aje bye bye korang !

p/s : online kat cc nih mura kot? RM1.50 / hour...pergh! 


No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...