susah nya hidup !


tidak menjadi seperti yang di harap kan...
semuanya tipu belaka...
aku benci !
permulaan tahun baru yg sgt sadis lol !
sial btol ! ( sori )
ingat kan tahun yg baru azam yg baru..
ape yg aku fikir akan berlaku..
tapi sebalik nye la pulak...
( lately aku cepat sgt rase nk marah2 kenapa ? )
salah siket nk bebai...
silap kecik nk melenting...
haizzz...
nak kata tekanan...
aku ade ke tekanan ???
( aku je yg tahu yerp ! )
mungkin aku hanye bole menunggu...
menanti penuh sabar...
sesungguh nya, 
perkataan sabar 2 sangat sangat sangat la menyakit kan !!!
bodoh ! ( upsieeee sory again guys ! )
dulu x macam sekarang..
sekarang segala nye berubah...
berlaku tanpa arah...
utara, selatan, timur, barat...
pasti ianya sesuatu yg berat...
( ape aku tulis neh ?? cam pantun plak...ntah x tau weyh ! )
tu lah yg aku kata susah nya hidup !
tapi 2 la kenyataan nya..
kalau sejak azali g kita bole terima ape yg bakal belaku..
sebelum kita dilahirkan,
ianya pasti akan terjadi seperti yg telah dijanji kan ALLAH..
kepada kita semua...
ape yg penting, aku da ngantok !

selamat pagi semua... 
bye !

nota bawah :
 kak ana ade dok umah tok pah...
 at least aku x de la jd cam kera dlm bilik agy...
ngeh3...ade kawan ! x la kwn ngan miow sgt dah !
smpy manja pun kene marah ngan aku...
kesian dia...xpa ! lepas sarah xde kawan,
 sarah main ngan manja erh ? ( T_T )
andy plak ? ok ! xmau cter pasal die...
die salu ingat aku kutuk or mengata...
or what so ever lah kat blog aku nehh...
cehhhh...perasannnnn ajep pak cik 2 !
 weyh...ble nk jumpe andy neh ? ( T_T )







No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...