hope, its really working ~




treatment !
yeah treatment !
treatment kat hair sniri...
mcm agak rosak siket ! ( ciri2 x pndy jage rambut ! )
ah ! what ever lah kan kan kan...
bahan treatment ?
hanya menggunakan susu kelapa !
i mean santan la weyh !
sapu kat keseluruhan rambut hingga smpy kulit kepala...
petua zaman dulu dulu kala kot neh ?
ah ! janji aku da buat...
tunggu nk basuh ajep !
since aku buat rambut last year,
rase sgt la x elok rambut ku ini !
hell hell heaven lah gini ~
name pun manusia...
x pernah nk bersyukur dengan ape yg di beri Tuhan..
so, bg memulihkan, aku guna la rawatan ini..( kos rendah )
kami x mampu nk g salon rambut,
buat steam segala bagai cam u ols...keh keh keh
sis ana kata guna majerin pun bole lol !
sapu kat kepala serta rmbut2 sekali..
n then, amek towel kecik yg dicelup ngan air panas...
bukan lah air panas smpy korang nk perah towel 2 pun x bole...
kes teruk dah 2...melecur kot ?
agak2 la panas dy yg korang bole pegang...
n then, balut towel 2 kt rambut yg telah disapu ngan majerin 2...
biar seketika, n then cuci smpy bersih...
bak kata kak ana,
lebe kurang mcm rawatan minyak panas la nihhh
make sure cuci gune syampoooooo
if x, rmbut korang 2 gaul ngan tepung...
bole buat kue kot pasal ade majerin...
ha ha ha ha ha


hey u up there, im totally jello with ur beautiful curly hair lols !
demmit !

by the way, andy, saya akan cuba jadi lebih matang this year ok ?
* ah ! bajet lebih lah kau nih sarah...blah ar *

ok-itu-aje-bye-korang !

last type :
farah !
im really miss u darling !
  +  = 
asthma tokpah kembali..
sian tok pah...penat di dada...(T_T)
uhuk~
tokwan sekarang bz buat bangsal tepi rumah...
utk ape ?
buat bengkel utk ami ad cat spray kereta mcm 2 lah..
aku pun x brape nk sure la geng !
kire bisnes la nehhh..
ade sesape nk cat or tukar kale kereta ?
contact saya ! :)
lagi 1, saya sedang berusaha menghabiskan air putih...
sebanyak 1.5 liter = 1 botol besar arini !
skin muka n tgn semua da mula kering !
saya benci minum air ! :'(





No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...