perlu kah ??

********************************

haizzzzzz....
perlukah kita berkorban...
demi kesenangan org lain ??
uhuk~
guwa dalam dilema...
mahu bagi atau tidak..??
tak bagi kesian...
bila bagi...
mula lah anasir anasir jahat menerjah minda !
gane deyh ??
guwa pusing gini...
tapi perasaan guwa kuat mengatakan,
bagi lah sarah...
arini kau tlg org...
esok lusa dia tolong kau...
Allah suka manusia saling bantu membantu neh !
so, at last..
aku decide, bagi jela...
lagi pun, b4 this sedikit sebanyak dia bnyk tolong aku gak...
nk berkira buat ape...??
* tapi...tettttttt kenapa ada TAPI ???!!! *
shut up ! bagi jelah !
ok ok...fine...aku bagi...
tapi...ah! tapi lagi...
persetan kan lah anak tiri kan lah...
derhaka lah kau sarah pada words tapi 2....
no more doubts!



tapi aku rase nk nanges even aku cuba seikhlas mungkin...
ape hal ade tapi g neh ? siapakah manusia yg mereka cipta perkataan tapi 2 hah?? siot btol ! 
nape perlu jadi kat aku...?
kenapa kenapa dan kenapa ?
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
*jerit sekuat hati di dalam hati*
bak kate pepatah,
di telan mati emak di luah mati bapak...
chop chop..
aku da mula merapu..
da ar korang !
pape punnn..
aku bagi jelaaa...
dengan open minded nye aku berfikir...
tetttttttttttttttt
da~

P / S : 
bila lah mau idup kan kembali zaman menggunakan berokkk ben di lappy guwa doe ??
siot btol lah mcm nehhhhhh
hoi sarah! jimat lah !
zaman kegelapan kau melanda neh !
hell hell hell !

********************************



No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...