life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Thursday, September 20, 2012

apabila hati berkata-kata !

penat menunggu lama-lama nie..
bila menunggu tak ada respon mula la saraf-saraf otak membentak !
sakit hati sakit hati sakit hati !
menunggu lama-lama boleh buat seseorang tu bosan...am i rite ?

guna handphone serupa macam tak payah guna...
rarrwwww...

eh, sejak dua tahun kebelakangan ni kesabaran aku mula menipis...

mengapakah wahai jiwa mendera siksa si hati ?
aku bukan seorang yang sabar buat masa sekarang ok?

dan aku rasa aku sangat hipokrit kepada sesetengah individu..
takpe lah, hanya diri kita yang kenal, faham dan tahu siapa kita sebenarnya...


benci kamu ! kadang-kadang sendirian itu lebih baik..
benar lah kata orang-orang penduduk bumi...hmmmm

bye !

nota bawah-bawah :
haiii printer baru pegy servis bulan 7..
daahh buat pasal lagi sekarang..
leaking ke ape jadah abess ink kuar..
leceh btol gne tank nie..gune catridge la plak..
org nak saving mcm-mcm hal lah timbul..
time jadi OKB sume mende elok jep...
sape aku nak paw nie.??
realiti hidup seorang pelajar ! *hate this!*

No comments:

Post a Comment