1ST...Week...CLass...

gler doe..

amat lah buhsan 4 1st week class...

yg paling buhsan da dpt asemen...

arghhhhhhhhhhhhhhhhh

damn siyes aku mls nak buat!

n yg paling naiya...( untuk diri aku laa...)

kasut 2 bengong..

sakit gler pakai!

melecet kowt...???

waaaaaaaaa...( nanges la konon nye..? abaikan!! )

so..terpaksa laaa...

beli KASUT baru!

DAMN!!

aku baru pikir nak saving..

ishhhh laaaaa...

huhu...

xpelaaaa...

better dr kaki aku sakit..

cam magkuk jamban berjalan jep!

even aku mmg jln care cm2 kot...??

weeee~~

diz sem rase cam x bape nak besh..

even da final sem 4 student sijil cm aku....

tp yg besh nye...

class x packed...

amat lah senang hati gaya nya!

yay..yay!! ( gembira nieh! )

hahahahaa....

ape g erk aku nak taip...??

lately, aku x bnyk idea sgt nk membebel la kat cnie teman2....

x tau nape..

otak jammed kowt...??

walaweyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

btw, aku dpt POOH dr pak cik ( andy la ngok! )..

kuning kot...??

saya tak suka kuning!

tp xpe...

dy sedap nak di peluk...

coz cam ade beras dlm nye..( dak umah aku yg kate laaa...)



looks so cute....am i rite..??( aku ckp cm2 coz aku mmg ske bear bear meyh! )

yg pink 2 farah yg bagi...

update ari2 lupe nak letak..

so, alang2 da nak letak pak cik punye...

letak dy nye skali..

bru fair kn...??

hohohoho..

kali nie dpt bear skali dua la plak!

ewmmm..

whatever...

k laa weyhhh....

aku nak cari bahan 4 asemen nie...

tajuk dy..

ari tandas...

sejarah ari tandas...

n so on...

WTF hell...

grrrrrrrrrr...

out!

da~


No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...