FoOd pOiSoNinG..yeke..??

weyhhhhh...

perut aku sakit gler nie kowt..?

bpe kali da g JAMBAN dalam sejam...

x larat da nie..

rase nak kiok pon ade da..

dan dan je la jadi cmnie time aku nak blik jitra petang jup g..

songoi gler kowt...??

yang penting aku rase diri aku terrible gler..

x bersemangat dan letih...

damn fuckin'!!!

macam-macam sakit ade da nieh!

O.M.G!

HELP ME PLEZZZZZZZZZZZZ

(T.T)

kat atas 2 tande nanges..

tp aku xde la nangessss..

tekanan je kot..??

ngan A.S.T lagi...

grrrrrrrr

btol2 wat aku rase nak lompat dlm swinmming pool saat ini!

perhhhhhh..

da kuar da ayat jiwang karat aku!

ngeh..ngeh..ngehhhhh

W.T.F!

ehhhhhhh..

nk g JAMBAN jup!!

5 minit berlalu......( ketika aku g JAMBAN!)

lame tunggu geng..??

even rase lega pas kuar ade date ngan MR.TAN...

tp still rase x puas...

da laaa...

aku x larat nak taip da..

perut gwe pedih amat!

td tdo jup..

tp x aman coz perut menjerit-jerit...

nak jumpe mangkuk jamban...katenyer laaa....( dulik kn 2 baris ayat nieh!)

k laaa...

out!

da~

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...