SEMESTER BARU DA NAK MULA....ARGHHHHHHH!!

semester 4 da nak mula menunjukkan muka dy..LOL!
nyampah aku tgok...
back 2 normal again..
maybe...??
ngadap modul-modul yang boleh buat aku muak...
tp still kne carry on gak..
coz...
nak amek final nty menceceh aku nak jawab...
arghhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
nak siapkan report Latihan Industri satu hal...
macam bangang!!
format yang menyusahkan kehidupan seharian aku jep!
adesssssssssss
tapi stil kne wat gak...
even...
rase terseksa, diseksa dan menyeksakan!
aduhai..
better camnie dr kne repeat prac!
damn serious...
aku x sanggup doe!
pape pon...
x sabar nak blik kedah...
jumpe my lovely damn pretty family...
oh tok pah!!! ( melompat keriangan..)
agagagagagagagaga
dan...
yang pasti kini...
muka aku horibble gler weyh..
opppppp...
bukan pimples owkey..??
juz allergic yang x baik2 jep!
sampai kini..
sehingga saat ini..
oh tidakkkkkkk!!!
terpaksa la sapu foundation setebal 5 inci la jwbnyer...
ble ianya x ilang jugakkkk
ble aku da masok poli balik!




No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...