hari minggu yang buhsan!

ouhhhhh...
hari munggu yang agak membuhsankan...
hari minggu kat sini da la ari jumat n sabtu...
x tau nak wtpe..
ade asemen tp mls nak buat..
biase laaaa..
student...
buat keje last minute..
termasuklah AKU!
hehehehehe.....
nty submit date tgal juz around da corner..
baru la terhegeh-hegeh nak buat...
pastu mula la mate bengkak...
bukan sebab nanges pasal boyfren..
pasal gado ke..
tp pasal x ckup tdo!
agagagagaga...
hakikatnye...
malas nak buat asemen...
yeuwwwwwwwww...
ok..
skunk nak cter lain plak...
semalam..
ikut abg angkat kema..(kema ialah salah sorang dak umah aku..)
jup2..
frasa yang salah sedikit di atas...
bukan ikut abg angkat kema...
maksud aku..
teman kema kuar ngan abg angkat dy...
g men boling...
tp aku ngan kema x men pon..
hanye duduk sahaja!
ouhhhhh...damn hell...
teramatlah buhsan!
dannnn...
yg paling sadissssssssss......
gado ngan pak cik teja lol!
kes ape..??
kes late bg information kate nak kuar ngan abg angkat kema itu...
cehhhhhh...
nk bg tau laaaaa..
tp pak cik teja lak msg dulu...
x pasal2 kene bebel...
pot pet pot pet...(msg pak cik teje 2 lorrr...)
so...
agenda pujuk memujuk pon bermulaa laaaaa..
lepas balik hang out ngan kema 2..
kuar la plak ngan pak cik teja...
hehhhhh..
konon-konon nye nak pujuk laaa nie..(aku la yg kne pujuk dy!)
pak cik teja da la asyik membebel...
macam mak nenekkkkkkkk...
peace TEJA..???
at last...
sume kembali pulih..
kre berjaya la nie kan..??
lalalalala...(berlagak aku nieh! yeke..??whatever...)
blik kul 3 pagi...
sampai umah terus tdo..
suar jeans pon x dan nak tukar!
hehhhhhhhhh
pasal ape...??
sejuk ngok!!
pakai lengan pendek kuar...
mane tak sejuk nye...
pape pon misi aku berjaya deyh!
nak kate aku gedik...??
suke hati korang..
blog aku...
suke aku la nk type ape pon! ( ABAIKAN FRASA INI )
till next post...
out~

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...