ESOK PUASA OK!



saya SHARIFAH SUE SARAH BT SYED FADZIL hanya ingin mengatakan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua umat islam! ok?

so...penuh-penuhkan lah puasa kalian semua ye! jgn curi mkn! minum dan seangkatan dengan nya!

ape lagi erh?

ouh! ok!

arini 1st day keje....so far...ok jep!

x pnat...

harap-harap keje time bulan puasa nanti mampu diharungi dengan tabah...

pasal ape...??pasal aku keje kedai kek la weyh!

actually...bukan kedai kek...

kedai menjual barang2 kek...

baking powder...vanilla flavouring....almond...and etc!

bau sedap kot???

x tahan aku doe!

hahahahahahaha....

da la!

aku tau korang nk CONDEMN aku...

pasal ape...??

pasal lately aku rajin sgt nk pos cter kat SECRET BOX nie!

ade aku kisah??blog aku ye kwn2!

hehehe...

da~

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...