usaha tangga kejayaan awak!

ouhhhh...sangat la bosan idup saya ketika ini! bodoh! esok...balik KL....balik umah ibu...keje, keje dan keje...untuk ape keje...??cari duit la bengong! benci! puasa agi 3 ari jep....x dan nk puasa ngan tok pah g taun nieh! emmmmmm...sedih jugak! tapi xpe...demi usaha nk cari duit bayar yuran nak sambung diploma! usaha tangga kejayaan! hell hell yeahhhhhh...aku x tawu nape aku suke sebut n tulis word " HELL " nieh??nape x bastard ker...??wow...kasarnye! ah! dulik ape...blog aku! yang penting aku puas hati! so...nak tanye aktiviti skrg...???layan techno kat lappy! my favourite music kot?? refer 2 my profile! ok? haha...nk tulis ape g...???xde idea da nieh! oh! ye..jup...ade cter...pasal tempat keje lame...emmmm...ingt khamis baru nie nk g keje 4 last day laaa...btw, aku post blog nie ari sabtu ok?tapi tokwan x kasi g coz da amek gaji...i mean, last day yg aku plan nk g keje tp x jd 2 aku nk g bagi resignation letter tapi at last suh tok wan yg bagi kan....alasan kat supervisor time aku anta msg pagi 2...kak bibah...sue x g keje...demam...semalam g klinik x amik ubat demam... what the fucking statement 2 make the good excuses???damn it! lately...aku suke mencarot...?? ye kot??pasal ape..??TEKANAN! tapi nk tekanan pasal ape...??
ntah la! have no idea about this one!



g satu....semalam berakhirlah sudah konvo kat politeknik aku...emmmmmmm
sedihhhhhhhh...kenape sedih???pasal aku da tempah baju kurung moden colour putih 4 attend event nieh! last - last...x g coz kema...teyha x g gak....n reason terbaik nape x g?? x nak jumpe ngan penghuni umah sewa yang sama dengan aku! uhhhhhhhhhhhhhhhhh.... ain dan cda....dyorg pon x g jugak! wee~
tapi aku nye keputusan nak sambung wat diploma ukur bahan kat POLITEKNIK KOTA BHARU KELANTAN memungkin kan aku nk bertemu kembali dengan mereka mereka dan mereka!
SUCK!
benci saat-saat yang akan hadir itu! x suka x suka x suka!
kenapa x suka??? suka hati aku lah!


ewmmmmmm...story ape g nk story...???
kakak @ TEYHA.....ouh! dia nieh aku x pnah cerita...
kawan terbaik selepas AIN ketika menuntut di politeknik selain MYRA....
dy baru balik....semalam...ke mana...??absolutely KELANTAN!
anta dia bersama dengan FAZREEN...
ape kene-mengene FAZREEN dalam blog aku..??
pasal TEYHA ade kene-mengene dengan aku lah! korang x faham??
ada aku kisah?? pikir sendiri! SO SICK!
3 ari 2 malam bersama beliau...not FAZREEN but TEYHA! my beloved SKANDAL...
im lessy.....do u care about this...???uhhhhhh
berjalan-jalan...hanya area kg.sahaja...amek picha kat KOTA MARINA.....
accompany her off 2 jitra...g jitra utk ape...???settle dy nye hal...
hal ape...???korang tau x....yang dia x bayar duit x attend KONVO...??!!!!
dan tarikh tutup nye ialah 22 julai 2010...dan dia baru nk bayar pada tarikh 6 ogos 2010!
LUCKY 4 HER!
KENAPA...???sebab kami kol PUAN HAWANIS...
sape pulak PUAN HAWANIS dalam blog aku??
beliau adelah lecturer yang ajar kami subject BUILDING SERVICES...
subject itu susah dan pointer aku bagi subject ini hanya mampu bernafas takat lubang idung sahaja! SHIT!!! owhhhh....ye...kembali semula ke cerita asal...beliau adalah lecturer under UNIT EXAM....yang manage hal-hal berkaitan konvo...so...dia ckp boleh even late bayar...TEYHA bertuah kan dalam story kat blog aku nieh?? give me 5 TEYHA! sepppppp....
so...tunggu dia naik bus sampai la bus gerak...
dan yang paling geram...FAZREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dia menakotkan aku...takotkan pasal ape...??haaaa..nie nk story nieh!
da la blik umah tok wan aku kne lalu KUBUR....dan time 2 pulak da kul 1o mlm...
gelap kot weyh??JALAN KAMPUNG...xkan korang x faham kot??dan aku pun bawa la ICON aku x ingat ape dah...ingat sampai umah je! uh! dia jahat!
g satu...saya telah membohongi tok pah...berkata bahawa FAZREEN akan menghantar saya berhampiran dengan kawasan umah padahal aku terpaksa redah balik umah sendiri...
hehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


ewmmmm...story ape g erh...??oh ye! pasal ANDY TEJA pula!
dia ade kat MELAKA skrg...balik sempena xde klas disebabkan majlis konvo nie....
tujuan beliau balik...???mencari tempat bagi LATIHAN INDUSTRI atau lebih dikenali sebagai PRACTICAL pada semester akan datang! ouh ye...
dia adalah student bagi DIPLOMA IN MECHANICAL ENGINEERING ( PLASTIC )...
disebabkan esok aku da nak balik KL...
rabu baru nie adalah DATE terakhir bersama dia buat masa ini! sedih??
of course sedih coz ingat nak puasa dan berbuka puasa bersama beliau...
BUT... x sempat! its ok darling...nanti kite jumpe lagi! he he he...g mane je mase date...??tgok movie...mkn...hah! cakap pasal mkn!
at last saya mkn gak GCB....MC'D la weyh! wee~
sedap...tapi x sebesar PROSPERITY! huhuhuhu...APE G ANDA..??
hahaha...lawak iklan sahaja!
saya sengal! ( p/s : korang x bley cakap aku SENGAL !! )
dah...mase nk pack barang...nty update lagi!
out~

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...