GOTCHA!

ok fine!
kejadian berlaku smlm....
time nk balik keje....
maid madam bagi pecah gule kastor yg da siap pack 5 KG ye!
so...
AKU, ISMAIL dan MISS LINA ( maid madam ok! )
terpakse la mengemas dan cover MISS LINA...
da la gule 2 msuk kat bawah kayu yg ade space 2...
aku xtau nk explain gane rupe kayu 2....
korang pandai-pandai la IMAGINE...
so korang bace je la ey...??
aku yg cter skunk niehhhh...
lalalalalalalalalalala....( wat muke selambe tenuk! )
da la susah nk bersihkan...
so dpt cover cket jep coz ade CCTV...
x tau la kantoi ke x....
smlm dan dan la plak stock baru smpy...
so arini kteorg x dpt nk bersih kan gule 2 tanpa pengetahuan madam
dan PI YING ( adik madam! )
harap-harap x kantoi laaaa....
selagi madam x tanye dats mean x kantoi la ye!
aminnnn~~~
kasihan miss lina kalau kena marahhhhh
weee~
ok...
cter lain! saya rindu kat awak!
jom kuar date..??
huhuhuhuhuhu...( sedih pasal jauh...so x dpt kuar date! )
isk3..( muka sedih! )
jadinye..aku pun upload la picha pak cik nie...
untuk tatapan anda sekalian...=)





da laaa..
2 je cter yg ade....
sejak 2 3 menjak nie aku rajin sgt la plak nk post entri kan...???
august nye je da ade bnyk...
hihihi..
peace bana 4 u guys....
da~

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...