start something fresh!

emmmm...
aku nak start kehidupan yang baru...
fresh...dan lebih teratur...
moral cerita aku..
jgn terlalu menyayangi org lain...
i hope so....
aku decide nak sambung study agy...
n da pun apply 4 smbg diploma...
kat kelantan sudah sudah sudah tentu nye..
coz politeknik situ sahaja yg ade diploma in quantity surveyor...
even field ini bukan lah yg aku idam-idam kan...
tp aku nak teruskan juga...
dengan harapan aku dpt capai cita-cita aku..
korang doa-doakan lah aku...
kalau berjaya masuk 4 intake bulan 11 or 12 nie...
aku belanje korang mkn...
hehehe...=P
sedih...??
of course sedih....
ade ke manusia x sedih bila da jadi mcm nie...??
ade gak rasenye...
n maybe dy xde perasaan la kot....
ok...
aku decide agy....
xde sedih-sedih...
no more tears....
and no more what....???
no more COUPLE until i found something that will make me happy ever after...
ouh!
tetibe aku rase aku mcm pujangga plak...
even aku sedih aku terpaksa berpura-pura happy...
ehhh..mybe aku sebenarnye happy btol2 kot....??
da la arini bagi pecah telur hampir 1 papan kat KIMS BAKERY WORLD...
1 hari nie aku x bley nk wat keje...
pgg itu jatuh...pgg ini jatuh...
wat semuanya jatuh....
nasib telur...botol plastik...
plastik yg berterabur...
kena coklat yg import...
x ke naiya...
damn it!
what's wrong with me today....
maybe aku still x dpt terima apa yg telah terjadi...
tapi xpe!
demi tok pah...tok wan...dan juga satu-satunye adik aku...
syed mohd shahrain yg x menjalani kehidupan like others teen....
i hope i'll renew our life someday...
weyh....tunggu jup....
aku nk ngaku mlm nie aku nk jadi seorg yg sedikit sensitif post entri....
hope korang faham...
lagi berapa hari broadband aku da nk kene bar...
x tau ble pulak la nk aktifkan balik....
n maybe pasni aku akan jarang pos entri....
bulan nie...bnyk pos entri aku kn...??
rase jemu pula korang baca nanti....
i think so....
skrg nie tgah ujan...
lebat....
maybe dia faham ape yg ade dlm hati aku skrg nie....
malu dan teramat segan...
dan dan plak la skrg nie jugak lagu "never gonna be alone"...
by nickelback....
emmmmmm.....
aku x bley dok termenung....
aku kene buat something...
kalau x.......
aishhhhhhh.....
pasti "itu" berlaku........
aku benci keadaan aku skrg...
da la sharifah!
u can survive....got it?!!!
amin~~~

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...