got double SCRATCH !





fine!

dapat FREE double scratch tonight!
from RAIN 
koceng ; never ask me why name dy cam2! )
(dats my nanny pet* )
( bukan RAIN seorang but still ade agy due miow..)
( manje n putih a.k.a gemuk )
( manje kesayangan saya )
but, its ok sayang!
i dont blame u lah!
dont worry..


i noe u didnt do it purposely...isnt it??
( dia know nothing la dude )
aishhhhh~
pape pun scratch yang u bg free kat i...
saat i sedang syok2 online...
PEDIH...i ulang ok RAIN..?? PEDIH...
damn it!


its happened like this...lebe kurang laa...


RAIN : mula merangkak masuk ke dalam bilik...
naik atas katil...
dok tercongok sebelah kanan aku..
 eyes dy tgok kat my lappy screen..
 sarah buat ape..? 
(maybe dia nk tanye cm2 coz aku dgr dy bersuara...miowwww...)
ha ha ha
n then...melompat nak naik ke atas riba aku..
but yg sadis x kesampaian...
dan tgn dia bergayut atas riba aku sambil bdn dia ke bawah!
tadaaaaa** 
dapat la free double scracth itu! 
( lain kali aku potong kuku kau! )
SARAH : kau kenapa hah kucing? g luar! jgn masuk bilik aku!
( after dapat scratch ok )
RAIN : miowwwwww...( maybe he said sorry )
SARAH : mengacau je keje..
( sambil angkat RAIN letak lua n close da door )






puas hati!
 but...suddenly...
baru perasan ade darah...
ouh! shit!
cepat-cepat g cari minyak gamat n sapu...
risau! pasti sakit nti lol!
bisa kucing...bole memudarat kan.( ade org kate lah )


tok wan tok pah balik dari knuri...
terus ngadu..he he he


TOK PAH : p amik minyak angin nuuu sapu..sat g berneneh..


SARAH : da sapu tadi...


TOK WAN : kucing cakaq xdak apa aihhh..bukan dia tokaq!


yahoo messenger with ANDY TEJA  ngadu jugak!
 ( ngade la kau sarah! )




p / s : 


Personaliti RAIN


colour : full grey
wajah : kucing la weyh!
umur : masih remaja
body : sedap-sedap..x kurus x gemuk..tough maybe?? sarah gila*
kelakuan : manje, ngade-ngade, kuat makan, suka kacau org tido! 


da la...bye!






















No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...