life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Friday, November 5, 2010

umat tok pah banjir...huyooooo

woahhhhhh....

pengalaman pertama umah family i masuk air...akibat apa??
banjir lol!

ouhhhh....

sekarang nie bole dikatakan musim hujan...

abis semua banjir...jitra...pokok sena...

changlun....dan kawasan yang seangkatan dengannyer...

x lupe juga ALOR STAR owkey!

kot area jitra dah nk surut...

dan dan la pulak aih umah tok pah naik plak air...

nie la padah bile belakang umah ade sungai...

dugaannnnnn....

xpelaaa...

sabar je la kepada mangsa-mangsa banjir yang lain...

pasti lepas nie teruk kene kemas....

nasib baik barang sikit2 da pergi pindah kat umah sebelah...

maklum laaa....

umah depa dua tingkat...

umah kami satu tingkat aja...

xdak tangga..

hikhik...

tapi...

aku x ada di sana

apalah nasib yer...??

tahun 2010 mcm2 ujian yang menimpa....

kalau ada kat sana syok jugak nieh!

bole juga berenang...

terjun kuak lentang dari tingkap tingkat atas umah tok ami@umah depan@umah sebelah...

hahaha...

x dapat lah merasa pengalaman banjir....

eh eh aku nie...

org sibuk nk surut cepat2...

aku pulak senang hati dengan situasi nie...




ape laaa...

x patot btol....

ok...bawah nie...

aku ade upload gmbar buat kenangan kita kita semua...

he he he...(^_^)






GAMBAR 1 : hampir tenggelam jugak la buaian....
di bahagian depan umah....
yang aku anggar....
setelah dihitung tambah tolak darab bahagi ada diparas lutut aku...
wawawawawa...cdey nieh! bilik aku weyh.....abis laaaaaaa.....
bear-bear aku mcm mane...????
hope, bobo kesayangan saya tidak terkena apa-apa...uhuk~



GAMBAR 2 : relax aje tok pah dok makan nasik....
dengan menikmati rendaman kaki dalam air banjir...
cool la tok pah! hi hi hi...
mampus aku kalau tok pah tau weyhh...
aku masuk gambar tok pah tok wan mcm nie....
menjadi tatapan umum...x sempat nk touch up weyh!
rahsia kita kita sudah la yerrrrr... he he he...



GAMBAR 3 : dan dan la pulak ami fuad @ pak cik@ adik bapak aku nie...
posing dalam air banjir nieeeee...
aduhhhh...giler glamer ape ami...??
pape pun peace yoooo! haha...
and x lupe jugak thanx coz mms gmbr nie kat sarah...
2 yg bole update blog niehhh...
ehhhh jup...
2 pun pasal aku yang suh ami fuad nie amek kn gmbr situasi
ini yer! uhhh...






Cool text generator

No comments:

Post a Comment