sakit kaki!



b4 memulakan ketidak puasan hati...aku nk mengucapkan....


SELAMAT HARI RAYA KORBAN a.k.a AIDILADHA....

kaki gue sakit deyh!

gara-gara terbalik moto....


cam lawak ja bunyi dia....???

itulah hakikat nyer....

org ari raya dok elok aku x pasal-pasal dpt sakit...

agak kurang asam...

tp da tersurat nk jato....

nk buat cmne...??

terima jela...

nasib x berapa sakit...

tp pedih gak la cket terkene jln tar...

!!!!!

mau x nye kan...???

tp da la time 2 aku ade bwk org...

sape org 2...bia aku je yg tau...

nasib org yg aku muat 2 xde pape...

fuhhhhh...agak lega sedikit di situ~

kekekekeke...

kalau aku ckp...

confirm pasti la korang ckp aku careless!

bukan sengaje weyh...

da bonggol @ bumper 2 da mmg diam kat situ...

aku x dpt nk balance time da lalu...

aishhh....

bermasalah lah kau sarah!

x yah bwk pape transport laaaa...

jln kaki je sng! uh!

mcm2 feeling ade time 2 tau x...??

risau kot...???

uhuk~

ptg nty baru ingat nk g jln ngan ami fuad...

bersama kak ana...

amek snap picha...

agak2 bole x...???

hope bole lorrrr....

jgn sakit yer kaki....??

btw, aku da pun mkn pain killer!


so, harap2 xde pape laaa...

idup kene enjoy...

kalau dok pikir pasal sakit mmg la akan sakit...

b'coz mind set mmg da mcm 2...

so...

yeahhhh....???

BUBYE !!!




No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...