oh bilik ku!

aishhhh....

arini da berada di bilik sendiri...

balik terus setelah meninggalkan kg almost 3 months...

hehehe...

masalahnyer...??

bilik aku messy gler kot??!!!!!!

arghhhhhh


and bkn bilik aku je..

satu umah...

satu kg...

messy...serabut...bersepah!

puncanyer...??

banjir 2 laaa...

bnyk gak la kesan lumpur serta tanah banih...

tidak kurang jugak bau-bauan yang "wangi"...

adesssss...

kena kemas la jwbnyer hari-hari selepas hari ini berlalu...

kesian tok pah...

almari...

kabinet...

katil...

abis rosak b'coz furniture 2 sume dr kayu...

nasib katil aku katil besi...

so xde la nk rosak ape sgt...

cume meja kecil aku tepi katil je rosak cket...

tp mybe bley di gunekn agy kot...??

ingt nk upload picha...

tp tenet slow la pulak...

nie la masalah nyer kalau balik aloq staq...

x pnah nye nk dpt line 3G...

uhhhh benci!

bile balik cnie...

rase dekat ngan andy...

tp, x lame...

a few days only..

dia da nk abis sem da..

dpt jumpe ala kadar je la nty...

n then, x tawu ble plak nk tgok muka pak cik 2!

b'coz dia da sem last...

after this, pergi practical...

x suke perasaan mcm 2 dtg balik kt diri aku...

emmmmm....


so, my next plan..??

cari keje la..ape g weyh!

harap bole dpt nk stdy..

haram x dpt...

buat aku patah smgt nk stdy..

uishhh..ape kah yg telah ku katakan..??

oh no! aku harus and wajib further stdy even kene tunggu lame..

* kate - kate semangat kat diri sendiri *
* korang diam sudah *
* aku pun ade cita - cita jugak *
* hell *

harap hari-hari yg mendatang berlalu dengan indah serta tenang...

amin~

ok la....

tdo dulu....


bubye ~


p/s : sarah *RINDU* andy..




No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...