bila encik boring dtg menerjah minda !

halo frenz !


pets at home ! weee**





situasi 1

putih @ gemuk menanti untuk dijamu lunch ! oh yeah ! tok pah layan mereka 1st class dari kami kami dlm umah nieh woi ! mkn mengalahkan manusia...6x sehari ! mana fair gitu ! tok pah pilih kasih...ngeh3 





situasi 2:

meal mereka masih disediakan oleh tok pah memandangkan nasi baru masak time niehhh...jadi still panas....manje paling bising ! miow miow miow...dlm bahasa org; cepat laa...kami lapar ! ( aku hanya merapu jer ! ) rain je yg paling steady ! caya lah ! kene lah tunjukkn kelakian nyer yg x gopoh time nk mkn kan ? wink wink **





situasi 3 :

setelah kenyang, masuklah  rain n putih @ gemuk ke dalam mimpi ! manje ? cari port sniri... dia x gemar lepak2 ngan dua org nih !  
( katil aku jd mangse )...mereka x se'ibu mereka x se'bapa mereka bukan sedara tapi mereka sangat mesra ! keh keh keh



mereka lah kawan - kawan aku tika aku di rumah ( ayat sadis ! )
main ngan koceng agy syok...
dr melepak ngan kwn2 ( eh yeke ? aku tipu jer ! )
btw, im really miss u guys here !
oh kema  oh teyha ! ( kelik name 2 yer ! )
sorry kak ika ! gmbr rain x de sgt laa...heeeee
maybe aku kne improve skill aku menaip la after this !
biaq ampa suma baca xdak la bosan ! 
( saya mmg membosan kan ! demmit ! )


p/s : seharian ujan di sini...
starting from this early morning till la aku post entri yg bosan nie lol !
still x stop agy...
and and arini jugak bapak la gile bnyk mkn ! hell jer kn ?
wohooooooo
tido syok ouh !

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...