life isn't about finding urself, life is about creating urself...always cari reason untuk senyum even its plastic!

Thursday, December 16, 2010

sangkaan ku meleset !



ingat kan da x bole surf tenet da arini !
coz salu 16 haribulan berukbend nih pasti kene bar...
kes kalau x bayar 2 bulan ( sadis nye aku ! )
but, saje try2 connect...
just now...
bole pulak...??
hurmmm...maybe lambat siket kot DIGI nih nk bg bar kat aku ?
bonus akhir tahun ?
ha ha ha
mcm la aku pengguna setia DIGI kan kan kan ?
esok sure kene bar punye lah !
dats min tepat midnight jup agy...perhaps...???


dont know meyh !
hu hu hu
sekarang aku idup x tentu arah...
sangat la bosan tahap tengok cicak mampus lol !
dengan xde kerja nyer...
dengan senang hati makan , tdo dan tengok tb nyer...
apa lagi yg bole dibuat ?
bole korang suggest ?
nothing isnt it ?
huh kat korang !
sekali lagi dan lagi...
surf mudah.com...
tgok kat kedah2u.com tp cam siot jew ?
not interesting at all !
surf buat ape ?
tgok vacancy la my dear buddy !
n jumpe la dua yg bole di beri harapan...
saya ulang..
HARAPAN !!!!!
so, what the next plan ?
call mereka la tanye...( hope dapat la kali nie )
korang giler ape nk kol sekarang ?
da malam !
ofis close la weyhhhhhh ( amboi ! nk kerja ofis aje aku nih ! )
bukan memilih...
dah kerja cecikai pun x dpt...nk buat gane ?
uhuk !
perasaan aku tika ini ?

dah itu aje ! hingga ketemu lagi deyh !  


nota bawah - bawah : fon aku yg bodoh2 camtu pun bole rosak !
naseb la fon sony aku x wat prob...( kdg2 ade jugak siot ! )
xpelaa...nk buat mcm mane da fon 2 nk arwah awal en ?
haizzzzzzz




No comments:

Post a Comment