kalau lah...





kalau lah remote control utk tv 2 ade forward button..pasti senang idup ! asal iklan je cepat kan...nih x...dok syok2 tgok, iklan berejam...siot jekkkk ( bagi yg xde ASTRO...tp astro pun ade iklan yer ! )...pasti korang nk condemn...payah - payah sgt beli la dvd...xde iklan...choiiiiii...its suck isnt it...?? 

kalau lah kereta itu harga dia hanya beberapa hengget, pasti sume mampu beli...maka xde lah nmpk kemunculan motosikal kat atas jalanraya 2 hah !

kalau lah aku JPJ, pasti org yg memandu nk masuk corner x bg signal, maka dengan segala hormatnyer aku batal kan lesen dia org...blacklist terus..serves u right..damn ! ( bengang pasal bnyk mende nih jg kat aku ! benciiiiiiii

kalau laaa dengan petik jari bole tunaikan pape yg kite mahu...pasti aku bole beli apa yang aku nak...x payah keja...bole g holiday sampai aku xnak g holiday dah...ha ha ha

kalau lah dengan hanya berfikir tentang sesuatu ianya bole jadi kenyataan, pasti indah hidup nih !

kalau lah boleh ke masa hadapan, pasti kita boleh lebih bersedia dengan dugaan yg bakal kita hadapi...kan kan ??

kalau lah boleh minta dan dapat apa yang nak, pasti ramai yg nak jd macam doremon ! ( make wish come true kot...?? ade ker...?? ) dont be dreaming girl la u...

kalau lah kita bole ke masa lepas, pasti kita akan betulkan kesilapan kite...huhu

kalau lah kita bole buat org puas hati dengan kita, pasti kita akan bnyak kawan ! ( yeke? aku x caye lah yg nih..)

kalau lah ayam boleh bercakap, pasti xkan terhasil masak kari ataupun rendang ! ( talking nonsense la u ! )

kalau lah lalat atau nyamuk x bole fly, pasti da lame aku jadi pembunuh yg super terer abad 21 nih...bnyk dan merimaskan aku aje !

kalau lah manusia semua baik baik belaka, pasti dunia nih aman dan terasa boring...ade sesape setuju...?? ( ok fine ! aku da start merapu over over n over again )

kalau lah penyakit tidak wujud, pasti doktor xda kerja maka ubat xkan terhasil...cehhhh

kalau lah semua orang pandai, pasti sekolah xda anak murid...maka cikgu xkan disaman kerana mendenda murid-murid...mak ayah sekarang mane bole tgok anak kena denda sikit even mmg anak depa salah kan kan kan ??




akumerapu!
adebanyaknaktulis...
tapiakusendiripeningdenganapeyangakutaip! shit jer!
tapituesemuahanya...kalau lahhhhh













No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...