CELEBRATE BURFDAY!

hari sabtu baru2 nie(12 december 2009) aku celebrate burfday ngan cousin2 aku....syed mohd fazrul (28 december) and sharifah nur fidasari (18 december).....sambut gitu2 jep! kalo korang x caye....tgok cake kat bawah nie...ade name aku gak kan...?? yang SARAH 2 haaaaa.....



nampak sedap kan...???tapi aku x dapat buah peach ngan strawberry 2 coz dak2 kecik yang attend party nie da balun dulu...huhu...tapi xpe....redha jep! cake nie not bad laaa....juz bnyk krim...yummy2....




picha yang kat atas 2 plak "burfday kids" yang sambut skali ngan aku...even burfday depa lmbt g...tp celebrate same laaa...bley saving cost meyh! hehehe...agak comel gak kan...???dak lelaki 2 walau xde gigi depan tp still ensem meyh! kalau dia da besar nty mesti aku jatuh cinta! hahahahahahahahahahaha....(gelak guling2...)2 tangan sapa plak dok menyibuk...??tangan mama dia la 2...kacau sungguh! time potong kek 2 aku x join...da besar kan...??(pada hal baru 19 tahun!) segan laaa...lagi pun ade kaum2 ibu pon dtg gak...so...kena la bajet ayu cket... keh..keh..keh..lagi pun...kalo aku p potong kek 2...sapa nak amik picha nie...ya dak...???aku sambut suka2 ja pon geng...xde makne nya! (^_^)

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...