HAPPY BIRTHDAY TO ME....

yippy..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! arini burfday aku yg ke 19..( on 2 december..) ..da besar rupanya saya nieh....ahakz!! pape pon burfday nieh xde beri pape makne pown...biasa jew...xde ape yg best...hadiah...?? farah...ma beloved kazen ada gak bg teddy...kale pink...tp x amek picha g la ngan teddy 2...huhu... nantilah.... eh....???? burfday yang agak bosan kali nie...ewmmmm...maybe celebrate burfday late cket kot...?? 2 pon nak celebrate ngan kazen2 aku...yg bezday dyorg pon bulan 12 gak...sbnarnye agak ramai gak la dalam family aku yg burfday dy jatuh bulan 12....baik lahir tahun baru je kan...?? nieh ujung taun....apelaaaaaa....ngeh2.... aku xde cite la nak di"update" wat masa skrg...so, agak bosan blog aku kali nieh...hope korang sudi lah baca tulisan yang hanya ditaip nie...kalo tulisan aku sniri konpem cantik...x jemu mata korang membaca blog aku! hahahahaha...gila perasan minah nieh! puji diri sniri....x kesa laaa korang nak kutuk or ape pon...yg penting arini burfday aku....so, bialaaa aku puji diri sniri sekali berkala-kala kan...???agagagagagagagaggaga...



woahhhhhhhhhhhhhhh....blueberyy cheese cake!! damn! i lovin' it! yummy2... rase nak mkn blueberry cheese cake plak 4 burfday kali nieh!!! ohhhhhhhhhh....mummy....nak g beli lah nanti!! hehehehe...nak balun sorang...kui kui kui....


tgok tue....nie lagi nampak cam sedap dari yang atas tue kan....???ade cheese atas dia....besar....abissss la diet aku x mkn selama seminggu...makan pun bekpes juz amek cornflakes with low fat milk...lunch plak mkn vege biscuits ngan milo panas...2 pon cilok yang opiss punye...hahahaha...saving nieh!! waaaaaaaaaaaaa....sadisss tol geng! kalo bantai cheese tue sorang2 pakat jadi tong bak kata ANDY!! huuuuuuu.... dulik laaaa...janji puas ati dapat makan blueberry cheese
cake...kan3....??

geng.....kalo x dapat makan dua kek yang besar kat atas 2 mkn satu slice kek kat sebelah nieh pon jaaaaa....di.....lah!!! janji kek 2 dapat merasa masuk ke perut aku yang sederhana besar nieh...lalalalalalala...g satu kan...aku nak remind korang siap2... kalo korang mintak kek 2 dari aku....sorylaaa...x dapat punya lah! aku nak bolot sorang2 jep! baru puas hati...suka korang la nak kate aku kuat melantak ke ape ke...ikut suka mulut aku yang nak mengunyah la...makan kek pon kene kunyah ker...??(perasaan ingin tahu...) hahahahahahaha.....


ok laaaa...penat dah aku dok bebel tok arini...sumanya pasal kek...blueberry cheese cake plak! peberet aku 2 kengkawan....kalo xnak bg hadiah...bg kek pon ok gak...at least kenyang gak perut aku! kan3....????meleleh air liur aku weyh menulis pasal nieh! jap2...bukan air liur basi erk...??aku awal2 kul 6 g da mandi....(..lepas ain mandi...dia mandi bapak la punya lama....shhhhhhhh...rahsia kita jep! coz 2 statement nieh letak dalam kurungan..ahakz!..) astalavista bebeh....arios....c yaa...da~








No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...