Lawat tapak projek "HOSPITAL SHAH ALAM"...


Look..muka aku nampak horrible gler weyh...damn! what ever laaa...pegi site je pon...bkn nye ade sape nk tgok...bangla bnyk la situ....hahahaha....kteorg pegi ari jumaat(4 december 2009) baru nie...agak bosan coz xde buat pape...encik azli plak ade keje nk buat coz JKR pon datang melawat gak on dat day...so, kteorg balun tdo jelaaa...kena plak aritu ujan...lena btol tdo dlm kabin yg sejuk dengan "ekon"...even tdo letak pale atas meja...tapi aku aku tgok ain ngan cda smpy ke bulan gak...nasib x meleleh "saliva"...agagagagaga....


time nie waktu pagi gak laaa...dalam kul 11 sumthing cm2...ujan renyai time nie..kteorg follow puan-puan N tuan-tuan 2 melawat tapak pembinaan HOSPITAL SHAH ALAM yg MA QUANTITY SURVEYOR dimana firma yg kteorg buat praktikal involve skali...krenye kteorg pon menyumbang jasa gak laa kn dlm projek nieh! woahhhhhhhhhh....bangga btol kteorg geng! feuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (^_^)

minah kerek due org nie x abis2 dok posing...aku lak tue yg kne snap gmbar dyorg...x padan ngan pakai safety boots yg quite heavy...agagagaga...safety helmet 2 kami balun yg kat site punye...padahal kteorg dapat time ikut program CIDB...malas nk angkut...lalalalalala...kalo korang perasan kan...kteorg pakai baju itam..suar jeans...n tudung putih...actually, aku, ain..cda... x plan pon nk pakai same...coincident only lol! hehhhhhhhhhh


nie plak pembinaan NURSE QUARTERS yang dlm progress...besar jugak laa hospital nie...kalo korang jln kaki visit suma zone...aku rasa termengah-mengah juga laaa....semput geng! tapi kteorg xde la melawat suma tempat..ingat nak naik kat tingkat-tingkat...besh la jugak kan..??tp xde pon...hampehhhhh tol.....


gambar kat atas nie model HOSPITAL SHAH ALAM bila dia da siap nanti...agak cantik kan...?? huhuhu....yang macam apartment(bangunan putih, bumbung kale grey) 2 suma quarters....
cam susah je nk jd QS nieh kan...???cmne aku bley sangkut ngan course nie pon aku x tau... pape pun aku try yg terbaik even aku xde la minat sgt nak jd QS yg adik-beradik ngan engineer...mane la tawu nanti bley bukak firm sniri...kaya la jugak..cita-cita aku tue nk kaya...mata duitan ke aku..??dulik laaaa...takat nie jelaa yg aku dapat sediakan utk korang suma geng! xde pe da nk update...so...aku blahh dulu laaa...aku tawu korang sebenarnye bkn ske aku membebel lelame pon...kan3...???(merajuk nieh!)..click2! da~




1 comment:

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...