SELSEMA YANG AGAK KURANG AJAR DOE!

damn fuckin shit!! opssss..sorry...abaikan ayat nieh!...selsema nie bodoh!
sampai bila pon aku x tau dia nak hinggap kat idung aku yg x brape nak besar nie...roboh idung aku ari2 cmnie...x pernah nye baik! sial btol! mkn ubt xde kesan...kesan ngantuk bg aku lalok ade laaaa...bodoh! kan x pasal2 aku dan maki2 dlm blog sniri...actually da ok cket...pastu aku g kemas brg2 yg nak suh ibu ( aunty aku la weyh..bpe kali nk g tau nieh??!!..) bawak blik..ngan habuk g...2 pasal la kne flu balik...x tahan doe ngan selsema nieh! kena sediakan sapu tgn...x pon tisu...gatal2 da idung aku nie...tmbah2 ade batok la pulak...btol2 bangang la geng!! nak tukar guna idung palsu la cmnie! argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... ( jerit lepas tekanan!..)...ibu x dpt amik aku ari kamis nie...coz nak g PD...
alaaaa...nk ikut...nmpaknye.....terpaksa la aku balik sniri....dr tmn melawati ke masjid jamek...ke selayang...2 pon kalau aku balik selayang..umah ibu...kena x ada org aku nak balik mana...??wakduhhhhh wakduhhhh....dalam dilema nieh! da laaa...aku nak masok bilik puan jup! ade hal..chiow dulu brader...

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...