TIMES SQUARE...!! (tarikh post: MONDAY, 30.11.09@ 10.35 am)

woahhhhhhhhhhhh....bertemu kembali kita yeah...???rindu aku x weyh...?? (gila prasan minah nie) da lama gila aku x update blog aku kan...???bosan weyh...xde mende nak update...hari2 dok ngadap PC wat keje yang same jekkkkk!! naik gila otak aku nie dah! lupe lak...aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA even da agak terlambat...aku nk ucap gak! aku x kira! korang nak terima or tak tue lantak korang laaaaa....aku peduli ape..??blog aku kan...??suka aku la nak tulis ape pon...g dua ari besday aku korang....yes!! yes!! nak masok 19 taun da...hohohohoho...



ini gambar baru geng....aku g MOSCOW.... hahahahahahahaha....xde lah! aku tipu ja! gambar kat TIMES SQUARE kot nieh...??saje kelentong! hahahaha...agak cantik la jugak design dia sempena nak sambut KRIMAS nie kan...??SNOW MAN 2 pon agak ensem gak even idung dia guna carrot jep! hahaha..2 yang sempat posing tue...pada hal da kul 10 lebe...nak g KFC...ain la nieh! TIMES SQUARE pon da nak tutup...


nie la ain ngan cda...dyorg nie kaki hasut....tgok 2....KFC or PIZZA...?? aku nak diet selalu tak menjadik!! godaan dari dyorg terlalu menggoda sampai aku pon tergoda! aduhhhhhhhhhh.... mummy.......nasib bek g KFC time 2 order salad jep! yay! akhirnya aku x terhasut ngan godaan ain walaupun dy mkn X-meal twister set...yummy2!! gler sedap tgok dy mkn coz time 2 dia agak kebuluran...brader KFC 2 pon takut ngan dia...siap ckp kat aku camnie.."kawan awak 2 serius sgt laaa...takut saye tgok!.." hahahahaha...singa lapar btol ain! 1st time situasi begini terjadi sejak aku ngan cda hang out ngan ain! kalo korang nak tau, mke ain mmg kerek pon...PEACE yeah ain...??? diet punye pasal terpaksa la mkn salad...agak sedap dan kenyang jugak lah coz ade popcorn ayam kan..???ahakz! nak blik poli nieh....kene nampak kurus cket! kalau tak sure kene kondem punya lah! ayoyoyoyoyoyoyo....


korang tgok 2...........bukti betapa aku da gemuk blik!! oh noooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! kene diet nie weyh! damn serius!! ain, cda...mulakan misi kita MULAI SEKARANG!!!! astagata....takut SNOW MAN 2 tgok kteorg nieh korang...lalalalalalalalala....


No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...