LAST WEEK 4 PRACTICAL...

yay! yay! diz week last utk aku wat praktikal...besh ouhhhhh...x sabar2 nak abes...(pelajar x guna nieh!!)keh...keh...keh...da seminggu puan x masok opisss...pasal ape x tau la kan...??ntah2 pasal kes anak dy g balun "menstrual pill" x...??huhuhu...no ideas bowt dat meyh! yeahhhhhh....pasni kre da start cuti sem...tapi aku rase x dpt lorrr nk rest coz report nk kne complete kan! aduhai...damn!!! nyampah tol aku..cube laaa POLITEKNIK tukar rules...boleh masok sem 4 terus tanpa buat report...kan senang...??aman cket idup pelajar2 yang sememangmye malas...(aku yg paling utama...hahaha...)aku ingat nak blik umah tok pah before 10 Jan...at least bley spend time ngan tokpah...tokwan... walid(ayah aku doe!) n miowwwww2 sekalian...tp rasenye hampeh laaa geng! test JPJ lak wat hal...2 laaaa... lambat sgt booking! sendiri tanggung laaaa...padahal nak amek "P" 4 motor je pon...bengong...cikgu zul punye pasal la nieh...asal aku nk g klas je bnyk songeh tol...geram nieh! huhhhhhhh....

and one more thing...harap2 encik harun bagi la elaun lebe 4 last month praktikal nie...tengah sengkek nie siot......tapi cam tgu nasi nak masak je...nasik pon aku bley tgu g coz ble masak dapat gak aku bantai makan! encik harun nk bagi elaun lebe...???macam nak lompat pagar maut aku rase! grrrrrrrrrrrr....bab mengutuk org..im da champion...hohohoho...boss sniri 2...kalau lah encik harun bace blog nie...pakat kena pangkah aku rase! x pasal2 kena repeat praktikal...dear god...save me! aiyakkkkkkkkkkkkkkkkk (x_x)

No comments:

Post a Comment

Time flies!

 Deep breath! its been for so long long and long period havent spill out all here! 9 years pass through already peeps! before get married an...